Kies hier uw gewenste pagina

Workshop: Digitale strategie 

digital strategy2

 

"Rust niet.

Bij de finish

start een

nieuwe race "

Inleiding

Maar liefst 9 van de 10 zakelijke klanten oriënteren zich tegenwoordig op het internet. Bijvoorbeeld in zoekmachines en op Social Media. Op zoek naar informatie, kennis en ervaringen. Toch heeft slechts 12% van de B2B bedrijven een digitale strategie.

Particulieren willen hetzelfde, namelijk het gemak wat zij kennen van kopen via Amazon, het regelen van een taxi via Uber of via Funda eenvoudig een shortlist van droomhuizen vaststellen. En dat allemaal steeds vaker vanaf de mobiele telefoon. En slechts 27% van de B2C bedrijven heeft een digitale strategie. Daarmee loopt gemiddeld 4 op de 5 bedrijven het risico om niet relevant, niet competitief en/of niet onderscheidend te zijn in de nabije toekomst.

Digitale strategie

Een digitale strategie gaat niet uitsluitend over technologie, maar ook over doelgroepen, producten, diensten, organisatie, medewerkers, competenties en communicatie. Het beschrijft hoe u succesvol wordt en blijft in het digitale tijdperk dat we zijn binnengetreden. Hoe digital volwassen is uw organisatie op de schaal ‘ verkennend --- continue geoptimaliseerd’ ?

Digitaal marketingplan

Uiteindelijk kan een digitale strategie worden omgezet in een digital marketing plan, waarin zowel de off-line als de on-line marketing aspecten worden beschreven.

digitale strategie

 

Meer weten ? overzicht workshops individuele begeleiding?

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

  

Wij nemen dan contact

met je op en zetten de

mogelijkheden  op een rijtje.

  

 

×

×
Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Privacy policy