Lars Fassbender wordt Business Associate bij True Service

Per 1-9-2015 is Lars Fassbender toegetreden als Business Associate toegetreden tot True Service.  Lars heeft ruim zeven jaar (leidinggevende ) ervaring op het gebied van online Marketing aan zowel bureau- als klantzijde.

Professional

In zijn laatste functie als Marketing- en PR-manager bij Social Deal heeft Lars de explosieve groei van Social Deal actief ondersteund en de ROI met 40% doen stijgen. Lars is als manager een mensen-mens, die graag de beschikbare competenties en talenten in zijn team mobilieert.

Lars: " Succes maak je samen. Kies een gerichte doelgroep, leer ze kennen, implementeer een heldere online maketingstrategie, volg nauwkeurig de resultaten en durf concepten uit te proberen. Maar bovenal, ontwikkel een actieve dialoog tussen je klanten en je collega's"

Lars heeft als marketeer een bijzondere interesse opgebouwd voor de sociaal-economische verschuivingen die de verschillende generaties (X, Y, Z) met zich meer brengen. Wat drijft hen, wat motiveert hen en wat bindt hen ?

Auteur

Lars heeft een boek geschreven dat 15-9-2015 wordt uitgegeven: ' 100 goede daden' .  Het boek gaat over een jonge dertiger die op zoek ik naar zichzelf en zijn plek in de samenleving , iets waar meer en meer jongeren mee worstelen. De hoofdpersoon maakt een wereldreis en verricht 100 goede daden, in de hoop zingeving en betekenis aan zijn leven te geven. Het boek beschrijft haarscherp de vraagstukken die de generatie Y , ook wel Millenials genoemd, bezighoudt. Zeer leesbaar en een 'must'  voor de marketeer met millenials als doelgroep.

True Service

Met de komst van Lars heeft True Service weer een belangrijk stap gezet in de opbouw van een vakkundig en krachtig team. Lars zal de online- & digitale marketing kennis en - vaardigheden van True Service verder uitbouwen. True Service ondersteunt bedrijven bij het activeren van onbenutte commerciele mogelijkheden. Digitale- / online marketing is daarbinnen een belangrijk onderdeel.  True Service streeft naar duurzaam resultaat. Wij ondersteunen bij de opbouw van het commerciele triple-A dna van uw organisatie. Hierdoor worden (1) Added value, (2) Attractiveness & (3) Adaptablility als bouwstenen voor uw succes geborgd.

U kunt ons bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of 06-20540015 ( Anthony van de Wiel)

inschrijven nieuwsbrief

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel

Please login using your credentials received by email when you register.

or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?