Kies hier uw gewenste pagina

Nieuws

aardigzijn true service

Wim van Gennip, een van de Business Associates van True Service, heeft recentelijk tezamen met Olivier Akkerman een nieuw boek gepubliceerd over de kracht van aardig zijn voor klanten: "er zit wel omzet in aardig zijn"

Korte samenvatting

De auteurs zien aardig zijn als de basis voor succes, waarbij aardig zijn méér is dan alleen aardig gedrag. Het vraagt vooral ook om een aardig aanbod, dat doen wat de klant wil. Deze beide vormen van “aardig zijn” zorgen voor wederzijdse loyaliteit tussen de klant en bedrijf, een randvoorwaarde voor je omzet van nu en later.

Lees meer: Business Associate True Service lanceert nieuw boek


eendje onder water

Met name middelgrote MKB-bedrijven verwachten grote veranderingen in hun markt vanwege de komst van disruptors, nieuwe bedrijven die in snel tempo de markt veroveren. Alleen door zelf ook te vernieuwen, kunnen ze de komende 5 jaar overleven en worden ze niet uit de markt gedrukt door de 'Ubers' en 'Airbnb's' in hun eigen branche. 

Dat blijkt uit MKB Barometer 2016 (Exact), een onderzoek waaraan in totaal 2500 bedrijven uit Europa en de VS mee, waarvan 475 ondernemingen uit Nederland.

Data gedreven besturing wordt cruciaal

Het verzamelen, gebruiken en analyseren van data wordt als cruciaal gezien om de omzet de komende jaren te kunnen vergroten en de concurrentie bij te benen. Een derde van de bedrijven zegt nu al alle relevante cijfers paraat te hebben.

Lees meer: 1 op de 3 MKB-ers moet haar business model omgooien om niet binnen 5 jaar failliet te gaan


 

Per 1-9-2015 is Lars Fassbender toegetreden als Business Associate toegetreden tot True Service.  Lars heeft ruim zeven jaar (leidinggevende ) ervaring op het gebied van online Marketing aan zowel bureau- als klantzijde.

Professional

In zijn laatste functie als Marketing- en PR-manager bij Social Deal heeft Lars de explosieve groei van Social Deal actief ondersteund en de ROI met 40% doen stijgen. Lars is als manager een mensen-mens, die graag de beschikbare competenties en talenten in zijn team mobilieert. 

Lars: " Succes maak je samen. Kies een gerichte doelgroep, leer ze kennen, implementeer een heldere online maketingstrategie, volg nauwkeurig de resultaten en durf concepten uit te proberen. Maar bovenal, ontwikkel een actieve dialoog tussen je klanten en je collega's" 

Lars heeft als marketeer een bijzondere interesse opgebouwd voor de sociaal-economische verschuivingen die de verschillende generaties (X, Y, Z) met zich meer brengen. Wat drijft hen, wat motiveert hen en wat bindt hen ? 

Lees meer: Lars Fassbender wordt Business Associate bij True Service


Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×