Kies hier uw gewenste pagina

top10trueservice3 

1. Klanten beoordelen 'goede' dienstverlening beter dan 'snelle' dienstverlening.

Recent onderzoek heeft aangetoond dat klanten goede, volledige, en vakbekwame service beter onthouden dan de snelle dienstverlening. Sterker nog, als snelle service gepaard gaat met onvriendelijk en incompetent gedrag is dat de belangrijkste reden om het merk, of uw bedrijf, gedag te zeggen. 

Lees meer...


schets operationeel optreden1

Naast marketeer ben ik ook reserveofficier bij de landmacht. Veel mensen denken daarbij aan command and control, tenue in orde en netjes exerceren: starheid. Toch is de krijgsmacht in haar operaties uitgesproken agile, zo agile dat marketeers er nog iets van kunnen leren.

Lees meer...


 

agile marketing metrics1


Er was eens een tijd dat er één maal per jaar marketingplannen werden gesmeed. In een ellenlange sessie (eventueel op de hei) met desbetreffende stakeholders werden propositie, doelstellingen en strategie vooraf uitgestippeld. Wanneer de organisatie uitzonderlijk goed was ingericht deed men dit op basis van onderzoek, anders op basis van het verleden of het welbekende “fingerspitzengefühl”. Sommige bedrijven hadden zelfs het lef ieder kwartaal te evalueren. De echte lefgozers stelden hun plannen zelfs bij. Deze tijden zijn voorbij.

Lees meer...


Wilt u ook eens publiceren? Of reageren op onze artikelen.

Wij horen het graag

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

  

Wij nemen dan contact

met je op en zetten de

mogelijkheden  op een rijtje.

  

 

×

×
Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Privacy policy