Kies hier uw gewenste pagina

Strategie    

Waarom, waar en hoe bouw je duurzaam onderscheidend vermogen op ?  

header strategy 1

Strategie

Welke ontwikkelingen zijn relevant voor ons (visie) ? Wat willen we bereiken en waarom (missie)? Waar staan we voor (kernwaarden) ? Welke doelen willen we bereiken en hoe realiseren we dit (strategie) ? Welke stappen moeten we zetten en wanneer (roadmap) ? Hoe meten we voortgang en succes (doelstellingen)? Een goede strategie voorziet in klantwaarde, productieve klantrelaties, een klantgerichte werkhouding en een goede inzet van digitale middelen.  

Trendsanalyse

De wereld om ons heen verandert sneller dan ooit. Sommige ontwikkelingen zijn duurzaam en kunnen de moeite waard zijn om op in te spelen. Trends negeren kan gevaarlijk zijn. En kansen niet aangrijpen is zonde. 

Markt, doelgroepen

Wie zijn uw doelgroepen, nu en in de toekomst? In welke behoeften voorziet u, oftewel welke klantwaarde biedt u ? Dat raakt niet alleen uw product of dienst, maar uw gehele bedieningsconcept. Wat is uw onderscheidend vermogen ? Ook is het van belang vast te leggen hoe u nieuwe klanten bereikt, bedient, boeit en behoudt, en welke middelen u hiervoor inzet, van verkoop tot (digitale) communicatie.

Digitalisering

Digitalisering heeft een enorme vlucht genomen.  Aankoop, verkoop, communicatie, productie, vrijwel geen enkel bedrijfsproces ontkomt eraan. Het is zinvol vast te leggen welke rol digitalisering voor u kan spelen. Hoe vindt u de ideale mix tussen online en offline activeiten, b.v. in de dialoog met uw klanten?

 

 

TS diensten2018 strategie

Wij ondersteunen u bij het proces om uw visie, missie, kernwaarden, strategie en doelstellingen vast te stellen of aan te scherpen. Wij besteden daarbij  aandacht aan de voor u relevante trends, uw klantstrategie en uw digitale strategie, en de definitie van SMART doelstellingen.

Marktsegmentatie & positionering

Focus is belangrijk voor succes. Wat zijn voor u aantrekkelijke marktgesmenten ? Welke doelgroepen wilt u bedienen en wat zijn de karakteristieken van de klanten binnen deze doelgroepen ? Wat waarderen ze en wat vinden ze belangrijk ? Hoe verhoudt u zich tot de concurrentie en wat onderscheidt u ?

Wij ondersteunen u bij het systematisch in beeld brengen van relevante marktsegmenten en klantprofielen, uw positionering in de markt (t.o.v. concurrentie), validatie van het marktpotentieel en de consequenties voor uw assortiment / portfolio.

Business model canvas

Uw bedrijfsmodel is de wijze waarop u uw onderneming runt, oftewel de machine die uw inkomen genereert. Uw verdienmodel beschrijft waar uw klanten voor willen betalen.

Wij kunnen u ondersteunen om uw bedrijfsmodel en uw verdienmodel te perfectioneren, zodat u uw financiele en commerciele doeltstellingen kunt realiseren Daarbij gebruiken wij o.a. het business model canvas voor.

TS BMC2 bw

Optimaliseren van het bedrijf- en verdienmodel

TS BMC1 BW

           Ontwikkelen van nieuwe producten/diensten

 

Onze diensten


 

Inspiratieworkshops

Onze inspiratieworkshops kunnen een prima startpunt zijn voor uw innovatie- of verbeteringtraject. 

 


Waardering van onze klanten

De interim marketeers van True Service  hebben ons uitstekend geholpen om portfolio management en channel management binnen onze organisatie naar een hoger niveau te tillen.Maurits Aalders - Director Marketing - Ricoh

True Service is bij de opstart van onze onderneming een uitstekende sparringpartner geweest op het gebied van marketing , business modelling en customer engagement.Aram Krol - Head of Product Dev. - Euretos
 

Wij begrijpen hoe je innovatie in je strategie kunt verankeren.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

  

Wij nemen dan contact

met je op en zetten de

mogelijkheden  op een rijtje.

  

 

×

×
Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Privacy policy