Kies hier uw gewenste pagina

Digitalisering

Processen automatiseren, passend voor klanten en medewerkers  

header digitalisering

Automatiseren van klantprocessen

Klanten communiceren in toenemende mate online met je organisatie, en gebruiken daarbij steeds vaker hun mobieltje. Zij raken daarbij gewend om een groot deel van de klantreis (customer Journey) digitaal af te leggen. Het is voor je toekomstige succes van belang de volgende processen, waar mogelijk, (ook) digitaal aan te bieden.

  • Productpresentatie (e-catalogus, e-shop, social media presentatie, etc.)
  • Keuzevalidatie (beoordelingen, aanbevelingen, vergelijkingen, diepere specificaties, etc.)
  • Bestellen en betalen
  • Levering (voortgangsberichten, ontvangstbevestiging, retouren, etc,)
  • Klantenservice (incl. klachtenregistratie).
  • Klantfeedback over je product en dienstverlening.

Wij bekijken samen met je waar verbeteringen door digitalisering mogelijk zijn.

Marketingautomatisering en verkoopplanning

Marketing identificeert een doelgroep en probeert deze in een aantal stappen te begeleiden naar aankoop van uw producten of diensten. Bij direct klantencontact neemt verkoop de laatste stappen van een klant voor zijn rekening. De communicatie van prospect tot klant kan worden ondersteund met marketingautomatiserings. Dit maakt het mogelijk om prospects persoonlijke en relevante informatie toe te sturen om hen te begeleiden naar de aankoopbeslissing. CRM software ondersteunt je verkopers om hun activiteiten te plannen en hun relatie met klanten te documenteren. Idealiter werken marketingautomatisering en CRM nauw samen. 

Wij kunnen je begeleidingen bij de keuze en inzet van marketing automatisering en CRM systemen.

 

 

digitalisering muli

Online promotie & advertising.

Hoe vinden je (toekomstige) klanten je online?  Is je website goed vindbaar, ook als mensen de naam van je bedrijf (nog) niet kennen? En op welke online platforms (Google, Facebook, Pinterst, Snapchap, Youtube, etc) laat je zien wat je voor klanten kunt betekenen? Hoe verleid je mensen via de sociale media naar je website of webshop te komen en welke technieken zet je daar dat bij in? Wanneer klanten je website bezoeken, hoe zorg je dan voor optimale conversie (b.v. een aankoop of het maken van een afspraak)? Maak je gebruik van specifieke ' landingspagina's' en hoe meet je je resultaten? Een goed social media plan geeft antwoord op al deze vragen. 

Wij kunnen je begeleiden bij het opstellen van een social media plan, het vormgeven van online promotie en het bewaken van uw online effectiviteit.

Wilt je online ontzorgd worden?            Wilt je een website laten bouwen ?

 

Klantfeedback als input voor toekomstige verbetering en innovatie.

Succesvolle bedrijven luisteren goed naar hun klanten. Dat kan in persoonlijke sessies, zoals interviews. Maar ook online is er een scala aan mogelijkheden om een contructieve dialoog met je klanten op te bouwen. De feedback van klanten kan worden gebruikt om aanpassingen door te voeren die je klanten zullen waarderen. 

Wij kunnen je ondersteunen bij het vormgeven van een online klantendialoog.

 

Bekijk ook eens onze andere diensten             

Wij begrijpen hoe je online klanten effectief mobiliseert.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×
Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Privacy policy