Kies hier uw gewenste pagina

Klantwaarde-bestek ℠ 

Design & bouw (-begeleiding) bij nieuwe waardeproposities voor uw klanten  

klantwaardebestek3

Klantwensen veranderen voortdurend. Maar hoe? 

De behoeften en voorkeuren van uw klanten veranderen in de tijd, en daar wilt u op inspelen. Dat betekent dat u uw (toekomstige) klanten goed moet kennen. Dat kan door observeren, vragen stellen, dataanalyse en simulatie. Of een combinatie van deze methoden. Zoals bij de bouw van een huis is het van belang de huidige en toekomstige behoeften in beeld te brengen. Met welke klantwaarde zou u zich kunnen onderscheiden? 

Soms moet je nieuw bouwen, soms volstaat een verbouwing.

Soms zijn kleine aanpassingen voldoende om uw succes te verlengen. Maar soms moet u opnieuw gaan bouwen. From scratch.  Niet gehinderd door patronen of voorkeuren uit het verleden. Maar met een frisse blik. In beide gevallen is het handig als u het sytematisch aanpakt. Zelfs het creatieve deel laat zich uitstekend organiseren.

Het begint met een ontwerp dat past.

We starten door de wensen van u en uw klanten goed door te spreken. Door gerichte vragen over strategische randvoorwaarden, uw ambitie, beschikbare competenties en uw portfolio of assortiment kunnen wij het wensenlijstje aanscherpen. Hierna starten wij met het designproces. Wij kunnen voor u een ontwerp op hoofdlijnen maken. Dat is te vergelijken met de eerste schetsen voor een nieuw huis. In sessies met u en uw medewerkers proberen we het design meer concreet te krijgen. 

Daarna volgt het uitvoeringsplan: het bestek.

Een bestek beschrijft wat u gaat bouwen, hoe het eruit gaat zien, welke middelen u nodig heeft, aan welke voorwaarden dient te worden voldaan, een kostenoverzicht en een planning. In ons klantwaarde bestek℠ beschrijven wij al deze aspecten voor de bouw van uw nieuwe klantwaardepropositie. Hierbij beschrijven wij bovendien in hoeverre u digitalisering kunt toepassen en hoe u het beste een eventueel veranderingsproces kunt vormgeven. Het bestek kunt u gebruiken als handleiding bij de bouw van uw nieuwe of vernieuwe producten of diensten. 

De uitvoering gestroomlijnd.

Of u de uitvoering zelf ter hand neemt, ons de uitvoering laat begeleiden of een derde partij inhuurt, met ons klantwaarde bestek℠ worden uw nieuwe producten en/of diensten gebouwd zoals u het had voorzien. 

Professioneel begeleid.

U wordt begeleid door professionals met kennis t.a.v. klantonderzoek, strategie, design thinking, product- / en dienstontwikkeling, marketing en communicatie.

 

 

 Zo pakken wij het aan 


klantwaarde bestek1

 

Interesse ? Wilt u meer weten ?

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×