Kies hier uw gewenste pagina

Een klantgerichte organisatie (mensen & processen)

Bij klanttevredenheid zijn al uw medewerkers betrokken !  

header klantproces

De klant verleiden

Je wilt zoveel mogelijk klanten verleiden om je producten of diensten af te nemen. Dat betekent dat je het proces , waain de klant zich orienteert (zoekt), vergelijkt en beslist tot aankoop, optimaal moet faciliteren, door menselijk contact en/of digitaal. Denk hierbij aan:

  • Productlocatie (website, webshop, google shop, winkel, pop-up store, beurs, evenementen)
  • Productpresentatie (catalogus, brochures, winkel, displays, demo's, proefgebrruik, etc)
  • Aankoopvalidatie (ratings, reviews, aanbevelingen, specificaties, vergelijkingstools, rekentools etc.)

Wij begeleiden u bij het optimaliseren van deze processen, waar mogelijk m.b.v. digitalisering

De aankoop faciliteren

Zodra een klant heeft besloten je product en/of dienst aan te schafffen, dient de aankoop zo laagdrempelijk en klantvirendelijk mogelijk te worden gefaciliteerd. Dat raakt de volgende processen:

  • Bestellen / reserveren
  • Betalen (vooraf, achteraf)
  • Levering  / installatie / ingebruikname
  • Klantenservice / klachtenafhandeling

Wij begeleiden u bij het optimaliseren van deze processen, waar mogelijk m.b.v. digitalisering. 

 

 

klantproces muli2

Klantgericht gedrag.

De kwaliteit van een mooi gerecht kan verloren gaan door slechte bediening. Uw medewerkers zijn de spil in de waardecreatie voor uw klanten. In de verkoop, de levering, de after sales service, maar ook in het ontwerpproces. Het samenspel tussen klant, medewerker en ondersteunende systemen bepalen de klantwaardering en daarmee de klantloyaliteit. Het meeste rendement haal je immers uit bestaande, tevreden klanten.

Wij kunnen de klantgerichtheid van uw organisatie in beeld brengen vanuit het perspectief van uw medewerkers en van uw klanten (gap-analyse), en u ondersteunen met een verbeterprogramma om klantgericht gedrag duurzaam te borgen.  

Transformatie.

U dient als organisatie wendbaar te zijn en te blijven. Dit vereist continu veranderingsvermogen. Veel veranderingstrajecten leiden tot geprogrameerd gedrag, ingegeven door angst en weerstand. Transformatie betekent dat uw medewerkers intensief worden betrokken bij het ontsluiten van nieuw potentieel. Creativiteit, innovatie, verbetering die is ontstaan uit betrokkenheid en het aanspreken van talent. Zo ontstaat een creatieve, lerende organisatie.

Wij kunnen u begeleiden bij een transformatie naar een meer klantgerichte, wendbare, creatieve, lerende organisatie.

 

Bekijk ook eens onze andere diensten


Trainingen

Met onze workshops kunnen we u en uw medewerkers snel een boost geven in kennis van klantbeleving en klantgericht gedrag

 

 

 Overzicht van onze trainingen


Waardering van onze klanten

De professionals van True Service hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan de prestatieverhoging van verschillende managementteams binnen onze organisatie.Huub van Riggelen - Manager Distributie - Koninklijke Wegener

True Service heeft onze maatschap uitstekend ondersteund bij het vergroten van bestuurlijke vaardigheden, de kwaliteit van de dialoog met de ziekenhuisdirectie en de samenwerking (en teamprestatie) binnen onze maatschap.Dr. Jacques Oskam - Chirurg / lid Bestuur medische staf - Isala ziekenhuis

 

Wij begrijpen hoe je kunt winnen met klantgerichte medewerkers.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×
Deze website maakt gebruik van cookies. Door gebruik te maken van deze website geef je toestemming voor het plaatsen van deze cookies. Privacy policy