Kies hier uw gewenste pagina

Klantwaarde

Uw klanten bepalen de waarde van uw proposities !  

klantwaarde archtitectuur11a

Productontwikkeling & service design

Een klantstrategie werpt pas zijn vruchten af wanneer deze is uitgewerkt in passende klantwaardeproposities (klantbelofte). Deze kan worden vormgegeven in een product, een dienst (wat), een bedieningsconcept (hoe), een kanalenmix (waar) en een prijsbeleid. Het is belangrijk de waarde van uw producten/diensten regelmatig proactief bij uw klanten te toesten.

Wij ondersteunen u in het proces van product- en dienstontwikkeling. Hierbij mobiliseren wij creativiteit en verbeelding met uw team, transformeren wij dit naar waardeconcepten en begeleiden we u bij het proces van ontwerp, ontwikkeling, test en lancering.

Portfolio management

Portfolio management houdt uw assortiment actueel en commercieel relevant. Vernieuwing kan ontstaan door inkoop of door (eigen) ontwikkeling. Het is geen zwaar protocol of keurslijf. Het is een manier van verkennen, samenwerken, communiceren en resultaten boeken. Portfolio management zoekt een balans tussen de divergerende krachten van creativiteit en de convergerende krachten van analyse, validatie en business planning. 

Wij ondersteunen u bij het vormgeven van effectief en efficient portfoliomanagement en innovatiemanagement.

Value proposition canvas 

Met klantprofielen breng je de wensen en behoeften van een bepaald klantsegmenten in kaart. De Value Map beschrijft vervolgens welke waarde je voor de klant wil creëren. Als de klantprofielen en de waardeproposities op elkaar aansluiten bereik je een Fit  Het klantprofiel beschrijft de belangrijkste kenmerken van het klantsegment. Hierbij wordt ondrscheidt gemaakt in klanttaken, -pijnpunten en –voordelen.  De waardepropositie wordt opgedeeld in producten en diensten, pijnverzachters en voordeelverschaffers.

Wij ondersteunen u bij toepassen van de value proposition canvas om verbetering en/of innovatie in uw productwaarde te bepalen. Dit vormt de basis voor product en/of dienstontwikkeling.

Agile marketing

Agile marketing staat voor product/dienstontwikkeling in hoog tempo en in intensieve dialoog met de klant. Met korte intentensieve samenwerking (sprints) worden meetbare resultaten geboekt. Zo boekt u sneller resultaat tegen lagere kosten, loopt u minder risico en bevordert u de interne samenwerking.  

Wij ondersteunen u bij het inrichten, begeleiden en of uitvoeren van agile marketingprojecten. Wij kunnen dit doen in de rol van scrum master (regisseur), projectmanager of uitvoerende specialist.


  

Workshops

Met onze workshops kunnen we u en uw medewerkers snel een boost geven in kennis en vaardigheden op het gebied van klantwaarde (marketing)

 

 Overzicht van al onze workshops


Waardering van onze klanten

True Service heeft ons met veel enthousiasme en vakkundigheid ondersteund bij de commerciele lancering van nieuwe ICT proposities. Zij hebben het programma vormgegeven en geleid, maar ook inhoudelijke bijdragen geleverd op het gebied van Marketing en organisatieontwikkeling. Op deze wijze hebben zij een aantal belangrijke randvoorwaarden voor succes geborgd binnen Ricoh. Herman Keijsers - Directeur IT-services, Outsoucing & Solutions - Ricoh

True Service is bij de opstart van onze onderneming een uitstekende sparringpartner geweest op het gebied van marketing , business modelling en customer engagement.Aram Krol - Head of Product Dev. - Euretos
 

Wij begrijpen hoe je klantwaarde kunt verzilveren.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×