Kies hier uw gewenste pagina

Klantrelatie

Verkopen is anderen helpen inkopen, maar zonder promotie gebeurt er weinig !  

klantwaarde archtitectuur13a

Merkenbeleid & communicatie

Een sterk merk is een belangrijke bouwsteen voor commercieel succes. Het onderscheidt u in de markt en vormt de basis voor vertrouwen en loyaliteit bij uw klanten. Merken worden naast klantgericht gedrag voor een belangrijk deel geladen door communicatie. Goede communicatie raakt mensen, door de goede boodschap, via de juiste communicatiekanalen, op het juiste moment. Dat kan via persoonlijke verkoop, printed media, digitale communicatie of bij voorkeur alle drie.

Wij kunnen u ondersteunen bij de analyse van merkbeleving en de ontwikkeling van merkenbeleid en communicatiebeleid. Daarnaast bieden wij ondersteuning bij de realisatie van nieuwe merkvormen en communicatiecampagnes (concept, creatie, conversie), zowel offline als online.

Digitale -  en social media marketing

    Digitale communicatie / reputatie

Uw klanten zijn steeds meer online. De beleving van uw merk en uw verkoop vindt steeds meer digitaal plaats. Zelfs mond-op-mond reklame gaat digitaal, via de sociale media. Het is derhalve van belang uw online merkbeleving en de waardering voor uw producten en/of diensten te pijlen. En waar nodig bij te sturen, b.v. door professionele webcare.

    Digitale verkoop / conversie

Goede kennis van het digitale aankoopproces helpt u om uw conversie en verkoopresultaten te verbeteren. Meten is weten. Wie kan u vinden, wie blijft en wie haakt af, wie bestelt en wie wordt ambassadeur van uw merk? SEO, SEA, BI, customer profiling, personalisatie, re-marketing; allemaal dragen ze bij aan een uw online succes.

Wij kunnen u ondersteunen bij het ontwikkelen van uw digitale beleid, uw online prestatie en reputatie. Daarnaast bieden wij expertise op het gebied van SEO,SEA,SEM, online adverteren (Google, Facebook etc.) en conversieverhoging. 

Verkoopbevordering

Verkoop kent vele vormen. Afhankelijk van product, dienst, klanttype en klantrelatie dient een optimale verkoopmix te worden ingezet. E-commerce en persoonlijke verkoop kunnen elkaar versterken. Bij persoonlijk verkoop zijn meerdere stijlen en technieken mogelijk. Daarnaast bieden hybride vormen van verkoop  goede mogelijkheden. 

Wij kunnen u ondersteunen bij het optimaliseren van uw verkoopprocessen, het verbeteren van uw verkoopvaardigheden in uw organisatie en het optimaliseren van uw online verkoop. Tevens kunnen wij (online) verkoopcampagnes voor u ontwerpen en uitvoeren


 

Workshops

Met onze workshops kunnen we uw medewerkers snel een boost geven in kennis van communicatie, merkwaarde, campagnes en digitale- en social media marketing.

 

merkwaarde

social media campagnes

 Overzicht van al onze workshops


 

Waardering van onze klanten

True Service helped our organization by bridging the gap between Business-, Portfolio- and IT Service development. They brought the Ricoh (printing, document management and IT Services) portfolio under one concept: OaaSe®; (Office as a Service).Rick Haas - Manager Line of Buisness ITS / Solutions - Ricoh

True Service heeft Ricoh uitstekend geholpen op een aantal dossiers m.b.t. strategie (model en proces voor de keuze van PMC's), Business Development (partner management, channel strategie) en Marketing (ontwikkeling van waardeproposities). Zij weten daarbij uitstekend een brug te slaan tussen Marketing en ICT.Patrick Roelandt - Algemeen directeur Document Dialog Groep

 

Wij begrijpen hoe je klanten wint, boeit en bindt.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×