Kies hier uw gewenste pagina

Klantgerichtheid

Bij klanttevredenheid zijn al uw medewerkers betrokken !  

klantwaarde archtitectuur14a

Klantsafari & klantenpanel

In de klantsafari gaan uw medewerkers op bezoek bij uw klanten in hun eigen omgeving. Mocht dit niet mogelijk of wenselijk zijn dan gieten we dit in de vorm van een interactief klantenpanel. Hierbij krijgen u medewerkers inzicht in de behoefte van uw klanten en het belang van goede dienstverlening. 

Wij organiseren, begeleiden en evalueren uw klantsafari / klantenpannel.

Klantgericht gedrag.

De kwaliteit van een mooi gerecht kan verloren gaan door slechte bediening. Uw medewerkers zijn de spil in de waardecreatie voor uw klanten. In de verkoop, de levering, de after sales service, maar ook in het ontwerpproces. Het samenspel tussen klant, medewerker en ondersteunende systemen bepalen de klantwaardering en daarmee de klantloyaliteit. Het meeste rendement haal je immers uit bestaande, tevreden klanten.

Wij kunnen de klantgerichtheid van uw organisatie in beeld brengen vanuit het perspectief van uw medewerkers en van uw klanten (gap-analyse), en u ondersteunen met een verbeterprogramma om klantgericht gedrag duurzaam te borgen. 

Teamprestatie.

Commercieel excelleren vereist dat al uw afdelingen goed samenwerken. De organisatiestructuur en - cultuur, maar ook individuele ' karakters'  en competenties kunnen samenwerking in de weg staan. Elkaar begrijpen en vertrouwen is een belangrijke basis voor groepsprestaties. Daarnaast zijn goede aansturing, duidelijke doelstellingen, zelfstandigheid en klantsensitiviteit belangrijke bouwstenen. 

Wij kunnen de teamprestatie in uw organisatie verbeteren door organisatieanalyse, persoonlijke assessments (DISC-methode) en team-coaching (vaktechnisch, sturend en sociaal). 

Transformatie.

U dient als organisatie wendbaar te zijn en te blijven. Dit vereist continu veranderingsvermogen. Veel veranderingstrajecten leiden tot geprogrameerd gedrag, ingegeven door angst en weerstand. Transformatie betekent dat uw medewerkers intensief worden betrokken bij het ontsluiten van nieuw potentieel. Creativiteit, innovatie, verbetering die is ontstaan uit betrokkenheid en het aanspreken van talent.

Wij kunnen u begeleiden bij een transformatie naar een meer klantgerichte, een meer wendbare en/of meer innovatieve organisatie.


Workshops

Met onze workshops kunnen we u en uw medewerkers snel een boost geven in kennis van klantbeleving en klantgericht gedrag

 

 

 Overzicht van al onze workshops


Waardering van onze klanten

De professionals van True Service hebben een belangrijke bijdrage geleverd aan de prestatieverhoging van verschillende managementteams binnen onze organisatie.Huub van Riggelen - Manager Distributie - Koninklijke Wegener

True Service heeft onze maatschap uitstekend ondersteund bij het vergroten van bestuurlijke vaardigheden, de kwaliteit van de dialoog met de ziekenhuisdirectie en de samenwerking (en teamprestatie) binnen onze maatschap.Dr. Jacques Oskam - Chirurg / lid Bestuur medische staf - Isala ziekenhuis

 

Wij begrijpen hoe je kunt winnen met klantgerichte medewerkers.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×