Kies hier uw gewenste pagina

Klantbehoeften

Weten wie uw klanten zijn, wat ze willen en vooral, waarom!  

klantwaarde archtitectuur12a

Klantarena

Wie kunnen u beter uitleggen wat ze nodig hebben dan uw (toekomstige) klanten. De klantarena is een zorgvuldig begeleid gesprek, waarin een aantal van uw klanten aan het woord is en u voornamelijk luistert. Doel is om uw klanten in de gelegenheid te stellen aan te geven wat zij belangrijk vinden in uw producten of dienstverlening en wat beter zou kunnen. Snel feedback uit de eerste hand en een impuls voor klantenbinding.

Wij ondersteunen u bij het inrichten, modereren en evalueren van uw klantenarena. 

Klantwaarde-onderzoek

Soms ontbreekt de mogelijkheid om uw klanten fysiek samen te brengen voor een dialoog. Survey's, vragenlijsten of persoonlijke interviews met uw klanten kunnen dan uitkomst bieden. Hierbij stellen we vast wat uw klanten belangrijk vinden in uw dienstverlening en/of producten, en hoe zij verbeteringen zouden honoreren.  

Wij ondersteunen u bij het ontwerp en de uitvoering van klantwaarde-enquetes, zowel digitale vragenlijsten als persoonlijke interviews.

Trends in klantgedrag

De klant krijgt steeds meer macht. Zoeken wordt semantisch en steeds gebruikersvriendelijker. Vergelijkingssites verzorgen transparantie, overzicht en vereenvoudiging van het (rationele) keuzeproces. Vrienden adviseren op social media. Commerciële fans en slachtoffers uiten hun beleving in blogs, posts en ratings. De keuze en validatie van de aankoop wordt steeds beter gefaciliteerd, zowel cognitief als emotioneel. Het gedrag van zowel de consument als de professionele inkoper verandert snel en ingrijpend. Hoe kunt u hier uw voordeel mee doen

Wij ondersteunen u bij het systematisch in beeld brengen van de belangrijkste trends in klantgedrag en hoe u het best kunt inspelen op deze gedragswijzigingen.

Klantreis & kanaalmix 

De klantreis, of customer journey, beschrijft hoe, waar en wanneer uw (potentiele) klanten met uw onderneming in contact komen, fysiek en/of digitaal, bij al uw contactkanalen (touch points). Een goed geregisseerde klantreis verhoogt de aankoop van uw producten / diensten. Wij definieren het doel van een klantreis als startpunt, b.v. de aankoop van een van uw producten. Het is van belang dat uw communicatie en reputatie over alle kanalen heen wordt geregisseerd.

Wij ondersteunen u bij het systematisch in beeld brengen van de klantreizen van uw doelgroepen, en adviseren u over verbeteringsmogelijkheden t.a.v. uw communicatie, dienstverlening en conversie (klanten die daadwerkelijk bij u kopen).

Neuromarketing

De wetenschap is eruit: Ons (aankoop-) gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onbewuste brein, die een beduidend grotere capaciteit heeft dan ons bewuste brein. De emotionele rechterhelft blijkt dominanter en is veel sneller.Het AIDA-model (Attention, Interest, Desire, Action) lijkt achterhaald. Tripple A (Attraction, Action, Alibi) doet opgeld.

Wij verschaffen u inzicht in de laatste ontdekkingen uit de neurologie en neuro-marketing. Daarnaast kunnen wij u ondersteunen om deze inzichten te verwerken in de klantwaarde die u biedt.


  

Workshops

Met onze workshops kunnen we u en uw medewerkers snel een boost geven in kennis en vaardigheden op het gebied van klantwaarde (marketing)

 

vind je klant o

ontdek  je klanten o

 Overzicht van al onze workshops

Wij begrijpen wat uw klanten drijft.

Laten we daar eens over praten

Inschrijven nieuwsbrief

http://eepurl.com/b1n_ev

×

Laten we de mogelijkheden eens op een rijtje zetten.

  

 

bel ons: 06-20540015

Anthony van de Wiel 

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

×

×

Login

Please login using your credentials received by email when you register.

  or   Registreer

Wachtwoord vergeten? |  Gebruikersnaam vergeten?

×