innoveren
    is niet
    moeilijk,
    als je de juiste stappen zet!
    innovatie vereist verbeelding....
  • Slide
    innovatie vereist analyse en focus....
    en innovatie
    vereist teamwork!

Wij helpen je het innovatieproces te stroomlijnen.

Aan de hand van 3 organisatorische waarden, 5 fases en 9 stappen helpen wij je innovaties op het gebied van product, dienst of proces succesvol vorm te geven. Dan kan variëren van een inspiratiegesprek tot actieve innovatiecoaching en marketingondersteuning.

brainstorm2 1040 200

Ontwikkeling van je teams

TS digitaliseren

Kennis van digitalisering

Per 1-9-2015 is Lars Fassbender toegetreden als Business Associate toegetreden tot True Service.  Lars heeft ruim zeven jaar (leidinggevende ) ervaring op het gebied van online Marketing aan zowel bureau- als klantzijde.

Professional

In zijn laatste functie als Marketing- en PR-manager bij Social Deal heeft Lars de explosieve groei van Social Deal actief ondersteund en de ROI met 40% doen stijgen. Lars is als manager een mensen-mens, die graag de beschikbare competenties en talenten in zijn team mobilieert.

Lars: " Succes maak je samen. Kies een gerichte doelgroep, leer ze kennen, implementeer een heldere online maketingstrategie, volg nauwkeurig de resultaten en durf concepten uit te proberen. Maar bovenal, ontwikkel een actieve dialoog tussen je klanten en je collega's"

Lars heeft als marketeer een bijzondere interesse opgebouwd voor de sociaal-economische verschuivingen die de verschillende generaties (X, Y, Z) met zich meer brengen. Wat drijft hen, wat motiveert hen en wat bindt hen ?

Auteur

Lars heeft een boek geschreven dat 15-9-2015 wordt uitgegeven: ' 100 goede daden' .  Het boek gaat over een jonge dertiger die op zoek ik naar zichzelf en zijn plek in de samenleving , iets waar meer en meer jongeren mee worstelen. De hoofdpersoon maakt een wereldreis en verricht 100 goede daden, in de hoop zingeving en betekenis aan zijn leven te geven. Het boek beschrijft haarscherp de vraagstukken die de generatie Y , ook wel Millenials genoemd, bezighoudt. Zeer leesbaar en een 'must'  voor de marketeer met millenials als doelgroep.

True Service

Met de komst van Lars heeft True Service weer een belangrijk stap gezet in de opbouw van een vakkundig en krachtig team. Lars zal de online- & digitale marketing kennis en - vaardigheden van True Service verder uitbouwen. True Service ondersteunt bedrijven bij het activeren van onbenutte commerciele mogelijkheden. Digitale- / online marketing is daarbinnen een belangrijk onderdeel.  True Service streeft naar duurzaam resultaat. Wij ondersteunen bij de opbouw van het commerciele triple-A dna van uw organisatie. Hierdoor worden (1) Added value, (2) Attractiveness & (3) Adaptablility als bouwstenen voor uw succes geborgd.

U kunt ons bereiken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of 06-20540015 ( Anthony van de Wiel)

inschrijven nieuwsbrief

Wij begrijpen hoe je innovaties effectief vormgeeft.

Laten we daar eens over praten

Wij nemen dan contact

met je op en zetten de

mogelijkheden  op een rijtje.